راحت ترین روش برای جلوگیری از نشتی رادیاتور ماشین
نوشته شده توسط : amin

بررسی میزان سلامتی ترموستات

ترموستات خودرو یکی از بخش های مهم در کارکرد خودرو بوده که بهتر است به طور منظم بررسی شود. خرابی ترموستات می‌تواند باعث نشت آب از سیستم خنک کننده شود و دمای موتور را به طور نامناسب افزایش دهد، که این موضوع نیز می‌تواند به جوش آوردن موتور و سرریز آب رادیاتور منجر شود.

بسیاری از مواقع در صورت استفاده از محلول های مخصوص نشت گیر خودرو، از نشت آب و ضد یخ خودرو جلو گیری شده و نیاز به هزینه های بالایی نیست. برای خرید محلول ترمیم کننده واشر سر سیلندر و نشت گیر رادیاتور به صورت خرده و عمده با قیمت کارخانه به لیست محصولات فروشگاه لوازم یدکی کاپر یدک مراجعه کنید.

راحت ترین روش برای جلوگیری از نشتی رادیاتور ماشین

برای جلوگیری از نشتی آب رادیاتور ماشین دو روش وجود دارد. می توانید از روش های موقت و دائمی استفاده نماید. در ادامه به هر دو روش اشاره می کنیم.

روش های موقت نشت گیری رادیاتور

یکی از روش های کم هزینه، استفاده از محلول های نشتگیر بوده که در داخل مخزن رادیاتور خودرو اضافه می شود. از مزیت های این محلول امکان استفاده برای تمام خودرو ها حتی خودرو های سنگین بوده و نیازی به هزینه های بالای تعویض رادیاتور یا لوله های رادیاتور وجود ندارد.

درب مخزن رادیاتور را در حالت سرد و خاموش خودرو باز کرده و به میزان لازم محلول ترمیم کننده واشر سر سیلندر و نشت گیر رادیاتور اضافه نمایید. پس از افزودن محلول خودرو را روشن کرده و در کمتر از 15 دقیقه آب رادیاتور گردش پیدا کرده و تمامی درز ها و نشتی های خودرو برطرف می شود.

روش دائمی نشت گیری رادیاتور

برای خلاص شدن از نشتی آب رادیاتور باید هزینه های بالایی داشته و اقدام به تعویض بخش نشتی خودرو نمایید. ممکن است نشتی از لوله های انتقال، خود رادیاتور و بخش های دیگر باشد. در نظر داشته باشید با تعویض لحیم کاری رادیاتور نیز از این هزینه ها کاسته می شود.

جمع بندی

در این بحث به راحت ترین روش برای جلوگیری از نشتی رادیاتور ماشین پرداختیم. اگر قصد نشت گیری رادیاتور ماشین را دارید، به میزان نشتی توجه کنید. به عنوان راحت ترین روش از محلول های مناسب استفاده نمایید که در کمتر از 15 دقیقه نشتی رادیاتور برطرف می شود. برای خرید محلول ترمیم کننده واشر سر سیلندر و نشت گیر رادیاتور در حجم مختلف به صورت عمده و خریده به فروشگاه لوازم یدکی و مصرفی کاپر یدک مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: